۲۳ بهمن ۱۳۹۸، ۷:۲۸

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

عزت و اقتدار امروز کشور مرهون انقلاب اسلامی است

عزت و اقتدار امروز کشور مرهون انقلاب اسلامی است

شهرکرد- مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: عزت و اقتدار امروز کشور مرهون انقلاب اسلامی و مکتب امام خمینی(ره) است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام دکتر مهدی طاهری در مراسم پایانی راهپیمایی ۲۲ بهمن در جمع مردم شهر بن با بیان اینکه دنیا از انقلاب اسلامی ایران وحشت دارد، اظهار داشت: دشمن برای اینکه بتوانند افکار پلیدش را پیش ببرد سعی کرد که سه استراتژی در مقابل این حرکت عظیم طراحی کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به استراتژی اول، بیان کرد: دشمن تلاش کرد که از درون این ملت و از جبهه منسجم مکتب امام (ره) سرباز بگیرد.

وی عنوان کرد: دشمن پس از اینکه در طبس وکودتای نوژه موفق نشد تلاش کرد که از سنگر انقلاب اسلامی سرباز بگیرد و به سراغ آدم‌هایی آمد که یک زمان در سنگر امام بودند، اما به واسطه‌هایی امکان نفوذ در آنها و کشاندن آنها به سربازان جبهه باطل بود.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: کم نیستند افرادی که در جبهه پیامبر (ص) بودند اما یک زمانی پیوستند به صفوف معاویه در شام.

وی ادامه داد: دشمن متوجه شد که با این استراتژی نتوانست در مسیر حرکت این ملت خللی وارد کنند.

حجت الاسلام دکتر طاهری در ادامه با اشاره به استراتژی دوم دشمن، بیان کرد: دشمن با این امر مواجه شدند که با سرباز گیری نتوانستند در حرکت انقلابی این ملت خللی وارد کنند و گفتند کاری که باید انجام دهیم این است که بجای سرباز گیری به سراغ شکار فرماندهان برویم.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: دشمن تلاش کرد که کسانی که در حد فرماندهی هستند از مکتب امام (ره) جدا کنند و روی کسانی دست گذاشتند که یک زمانی نخست وزیر بودند و یک زمانی رئیس مجلس بودند.

وی گفت: پس از این استراتژی دریافتند که هنوز آن مسئولان خادم و ملت در مسیر مکتب امام (ره) حرکت می‌کنند و دشمن در تحقق اهداف شوم خودش در این مسیر نیز با شکست مواجه شد.

وی با اشاره به استراتژی سوم، ادامه داد: دشمن استراتژی سوم در مقابل مکتب امام (ره) را طراحی کردند و آن این بود که تلاش کردن ملت را از مکتب امام (ره) جدا کنند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ملت ایران با حضور خود در صحنه‌های مختلف تمام توطئه‌های دشمن را با شکست مواجه کرده اند.

حجت الاسلام دکتر طاهری با تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیان کرد: مردم ایران بار دیگر وحدت و همدلی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی را با حضور خود به جهانیان اثبات کردند.

کد خبر 4850946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha